Vragen? Contacteer ons dan gerust!
Telefoon
+32 2 664 13 60
Wij zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 8.00 uur tot 16.30 uur.
Tel:
+32 2 664 13 60
Registreren
Waar vind ik mijn klantreferentie?
De klantreferentie vind je in de brief of in je bijzondere voorwaarden die AG Insurance je heeft gestuurd.
Als je deze referentie niet terugvindt, neem dan contact op met ons.
Wat is een registratiecode en waar kan ik het vinden?
Je persoonlijke gegevens beschermen is van groot belang voor ons.
Ik kan niet inloggen op Mijn klantenzone.
Mijn registratiecode werd niet aanvaard.
Er zijn verschillende mogelijkheden:
1. De code is niet meer geldig (deze verloopt na 3 maanden). In dat geval kun je manueel een nieuwe aanvragen door te klikken op de link 'Geen registratiecode?'.
2. Na 5 verkeerde pogingen wordt je code geblokkeerd. Geen paniek, je kunt een nieuwe code aanvragen.
3. Als geen van deze situaties op jou van toepassing is, kun je contact met ons opnemen.
Wat betekent 'ik ben geen robot'? Wat moet ik doen?
Het gaat om kleine identificatietests om te bewijzen dat de surfer wel degelijk een persoon is en geen robot.
Hoe werkt het?
Selecteer alle afbeeldingen die overeenstemmen met wat je gevraagd wordt.
Opgelet: het is mogelijk dat je dit meerdere keren moet herhalen vóór de test gevalideerd wordt.
Waarom moet ik mijn gsm-nummer opgeven?
Veiligheid voor alles! Bij je registratie moet je je gsm-nummer opgeven. Hiermee heb je toegang tot de beveiligde verbinding via sms, dankzij een code die je ontvangt via je gsm.
Verbinding
Ik slaag er niet in om me aan te melden.
Ben je niet vergeten om je te registreren alvorens je je wilde aanmelden? Vóór je kunt inloggen moet je je registreren.
Je hebt je geregistreerd en je hebt je identificatiegegevens correct ingevoerd. Slaag je er nog steeds niet in om je aan te melden? Neem dan contact op met ons.
Ik ken mijn gebruikersnaam niet meer en/of mijn gsm-nummer is veranderd.
Neem contact op met ons.