Vragen? Contacteer ons dan gerust!

​Registreren

​Waar vind ik mijn klantreferentie?

De klantreferentie vind je in de brief ​​of in je bijzondere voorwaarden die AG Insurance je heeft gestuurd​.
Als je deze referentie ​niet terugvindt, neem dan contact op met ons.​​

Wat is een registratiecode en waar kan ik het vinden? ​

Je persoonlijke gegevens beschermen is van groot belang voor ons.

​Je hebt een unieke en gepersonaliseerde registratiecode ontvangen of gevraagd ​in een aparte brief.

We moeten je identiteit kunnen verifiëren. Als je deze code invoert in het scherm 'Uw code' samen met je klantreferentie, zijn we 100 % zeker dat jij het bent!​​

Ik kan niet inloggen op Mijn klantenzone.​

Je hebt je klantreferentie en registratiecode ontvangen in twee aparte zending​en. Heb je ze correct ingevoerd?
De registratiecode is drie maanden geldig.

 
Werkt het nog altijd niet? Neem dan contact op met ons.​​​

​Mijn registratiecode werd niet aanvaard.

​Er zijn verschillende mogelijkheden:
1. De code is niet meer geldig (deze verloopt na 3 maanden). In dat geval kun je manueel een nieuwe aanvragen door te klikken op de link 'Geen registratiecode?'.​

2. Na 5 verkeerde pogingen wordt je code geblokkeerd. Geen paniek, je kunt een nieuwe code aanvragen.

3. Als geen van deze situaties op jou van toepassing is, kun je contact met ons opnemen.​

Wat betekent 'ik ben geen robot'? Wat moet ik doen?​

Het gaat om kleine identificatietests om te bewijzen dat de surfer wel degelijk een persoon is en geen robot.
Hoe werkt het?
Selecteer alle afbeeldingen die overeenstemmen met wat je gevraagd wordt.
Opgelet: het is mogelijk dat je dit meerdere keren moet herhalen vóór de test gevalideerd wordt.​

​Waarom moet ik mijn gsm-nummer opgeven?

Veiligheid voor alles! Bij je registratie moet je je gsm-nummer opgeven. Hiermee heb je toegang  tot de beveiligde verbinding via sms, dankzij een code die je ontvangt via je gsm.​

​We gebruiken je gsm-nummer niet voor andere doeleinden.


 

​Verbinding

Ik slaag er niet in om me aan te melden.

Ben je niet vergeten om je te registreren alvorens je je wilde aanmelden? Vóór je kunt inloggen moet je je registreren.

Je hebt je geregistreerd en je hebt je identificatiegegevens correct ingevoerd. Slaag je er nog steeds niet in om je aan te melden? Neem dan contact op met ons.​