Vragen? Contacteer ons dan gerust!

Per mail: agsupport@aginsurance.be

Stuur ons een bericht. We antwoorden zo snel mogelijk.

Mail: agsupport@aginsurance.be

Telefoon +32 2 664 13 60

​Wij zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur.

Tel: +32 2 664 07 00 - Mail: agsupport@aginsurance.be

​Registreren

​Ik wil me registreren via itsme. Wat heb ik nodig?

​Dit heb je nodig om je te registreren via itsme:
1. Je klantreferentie
2. Je gsm, waarop je de app itsme hebt gedownload en geactiveerd

Nog geen itsme-account? Surf dan naar de website itsme.

Ik wil me registreren met mijn elektronische identiteitskaart (eID): wat heb ik nodig?​​

Om je te registeren met je elektronische identiteitskaart (eID) heb je het volgende nodig:
1. Je klantreferentie
2. Je elektronische identititeitskaart en pincode
3. Een elektronische identiteitskaartlezer

Om je elektronische identititeitskaart te kunnen lezen moet je een plug-in installeren. Deze installatie gebeurt automatisch bij het begin van je registratie.

Het lukt me niet om de plug-in te installeren om mijn elektronische identiteitskaart te lezen.​

Als je je computer van het werk gebruikt, is het mogelijk dat de installatie geblokkeerd wordt door het interne veiligheidssysteem van je onderneming.
In dat geval moet je aan de IT-dienst van je onderneming vragen om de eID plug-in toe te staan, of de plug-in installeren op je persoonlijke computer.
Als je geblokkeerd raakt met je persoonlijke computer, kun je met ons contact opnemen.​

​Wat is de klantreferentie?

1. Ofwel heb je een kaart waarop de klantreferentie vermeld staat (type 0079-99999999-99).

2. Ofwel heb je een e-mail of een brief ontvangen om je op de hoogte te brengen van alle voordelen van My Global Benefits. De klantreferentie staat hierin duidelijk vermeld.​

Ik vind mijn klantreferentie niet meer.​

Ben je je klantreferentie kwijt? Dan vind je hieronder verschillende manieren om ze terug te vinden:
1. Ben je je kaart verloren? Neem contact met ons op.

2. Heb je een e-mail of brief van ons ontvangen met info over alle voordelen van My Global Benefits? Dan vind je hierin de klantreferentie.

3. Heb je een pensioenfiche binnen handbereik? Dan kun je het contractnummer gebruiken als klantreferentie. Als je meerdere contractnummers hebt, gebruik je één ervan.

4. Heb je in het verleden al eens aangifte gedaan van een hospitalisatie? Dan heb je hierover post van ons gekregen. De klantreferentie is het nummer dat je vindt bij de rubriek referentie AG Insurance.

5. Is geen van deze mogelijkheden op jou van toepassing en vind je je klantreferentie niet terug? Stuur ons dan een e-mail met je vraag, je naam en je geboortedatum. ​We antwoorden zo snel mogelijk.

Let op, het nummer op je Medi-Assistance kaart is niet je klantreferentie.

​Wat is een registratiecode en waarom moet ik meerdere dagen wachten voor ik kan registreren?

Je persoonlijke gegevens beschermen is van groot belang voor ons. Als je je registreert met je itsme-account of elektronische identiteitskaart (eID), is je identiteit gecontroleerd: we zijn zeker dat jij het bent!
We moeten je identiteit kunnen verifiëren. Tijdens de registratieprocedure vragen we je om je klantreferentie in te geven. Bij twijfel over je identiteit sturen we je een unieke en gepersonaliseerde registratiecode. Als je deze code invoert op de site, samen met je klantreferentie, zijn we 100 % zeker dat jij het bent!​

​Ik heb geen registratiecode ontvangen.

​​Het kan meer dan 5 werkdagen duren voor je deze brief ontvangt.
Is het meer dan 5 dagen geleden dat je je registratiecode hebt aangevraagd? Aarzel niet om ze opnieuw aan te vragen op het platform My Global Benefits door te klikken op 'Nieuwe code aanvragen'. Je krijgt toegang tot de registratiepagina door te klikken op deze link. Controleer ook het adres dat verschijnt.

Als het adres niet klopt, volg je de procedure voor​ adreswijziging die beschreven staat bij: 'Het vermelde adres is niet het mijne.'

​ ​

​Mijn registratiecode werd niet aanvaard.

Er zijn verschillende mogelijkheden:
1. De code is niet meer geldig (deze verloopt na 3 maanden vanaf de datum van het aanvragen van de code in het systeem). Je kunt manueel een nieuwe code aanvragen of je onmiddellijk registreren op een andere manier (itsme of eID).

2. Na 5 verkeerde pogingen werd je code geblokkeerd. Geen paniek, je kunt een nieuwe code aanvragen of je onmiddellijk registreren op een andere manier (itsme of eID).

3. Als geen van deze situaties op jou van toepassing is, kun je contact met ons opnemen.​

Ik vind mijn Medi-Assistance kaart niet meer.​ Wat moet ik doen?

Vind je je Medi-Assistance kaart niet meer? Klik dan op "Ik vind mijn kaart niet meer".
Je kunt dan een nieuwe registratiecode vragen of je onmiddellijk registreren op een andere manier (itsme of eID).

​Het adres dat vermeld staat klopt niet meer. Hoe kan ik het aanpassen?​​

Het adres waarover we beschikken hebben we gekregen van je werkgever. Het lijkt niet te kloppen en je registratiecode werd naar het verkeerde adres gestuurd.
 
We raden je aan om je correcte adres mee te delen aan je werkgever, die het aan ons zal doorgeven. Van zodra we dit ontvangen, passen we het aan in My Global Benefits.
Als je een hospitalisatieverzekering hebt, kun je ons ook je nieuwe adres meedelen door het online formulier in te vullen op onze site.

Wat betekent 'ik ben geen robot'? Wat moet ik doen?​

Het gaat om kleine identificatietests om te bewijzen dat de surfer wel degelijk een persoon is en geen robot.
Hoe werkt het?
Selecteer alle afbeeldingen die overeenstemmen met wat je gevraagd wordt.
Opgelet: het is mogelijk dat je dit meerdere keren moet herhalen vóór de test gevalideerd wordt.​

​Waarom moet ik mijn gsm-nummer opgeven?

Veiligheid voor alles! Bij je registratie moet je je gsm-nummer opgeven. Hiermee heb je toegang  tot de beveiligde verbinding via sms, dankzij een code die je ontvangt via je gsm.​

​We gebruiken je gsm-nummer niet voor andere doeleinden.


 

​Verbinding

Ik slaag er niet in om me aan te melden.

Ben je niet vergeten om je te registreren alvorens je je wilde aanmelden? Vóór je kunt inloggen moet je je registreren.

Je hebt je geregistreerd en je hebt je identificatiegegevens correct ingevoerd. Slaag je er nog steeds niet in om je aan te melden? Neem dan contact op met ons.​

​Ik heb een nieuw e-mailadres. Wat moet ik doen?

Log in met je oude e-mailadres.

Op de My Global Benefits-homepagina klik je op je naam bovenaan links. Nu kun je je e-mailadres aanpassen in de volgende 2 delen: My preferences' en 'My access'.

​Ik heb een nieuw gsm-nummer en ik kan me niet meer aanmelden.

Bij je eerste bezoek heb je je geregistreerd via itsme of via eID: Log dan in op een van deze twee manieren. Op de homepagina van My Global Benefits klik je op je naam en pas je je gsm-nummer aan in het deel 'My access'.

Bij je eerste bezoek heb je je geregistreerd met een registratiecode:
Je oude gsm-nummer bewijst je identiteit. Om veiligheidsredenen moet je je opnieuw registreren.

​Ik weet niet meer welk gsm-nummer of e-mailadres ik moet ingeven.

Bij je eerste bezoek heb je je geregistreerd via itsme of via eID:
Log dan in op een van deze twee manieren. Op de homepagina van My Global Benefits klik je op je naam. In het deel 'My access' kun je het gsm-nummer en het e-mailadres bekijken dat je gebruikt hebt.

Bij je eerste bezoek heb je je geregistreerd met een registratiecode:
Je gsm-nummer bewijst je identiteit. Om veiligheidsredenen moet je je opnieuw registreren.​

​Ik heb een nieuwe eID kaart ontvangen.

De elektronische identiteitskaart (eID) die je gebruikt hebt bij je registratie bewijst je identiteit. Als je van eID verandert, moet je je dus opnieuw registreren.
Klik hier als je klaar bent om te beginnen.